Justin om att resa (intervju)





fråga: Vilken är ditt favoritresmål?

svar: Jag tycker verkligen om tropiska platser, men jag gillar även att vara hemma i Stratford så ofta det är möjligt. Jag älskar även att semestra på Atlantis i Bahamas därför att det finns mycket för mig och mina vänner att göra där. Förra gången jag var där, fick vi chansen att simma med delfiner och spela golf och basket - allt på stranden! 

fråga: vilka är dina "måste ha" saker när du reser iväg?
svar: Definitivt min iPod. även min laptop, det är för att jag alltid gör musik och kan prata med mina vänner via den. 

fråga: Vilka är dina fem favoritstäder?
svar: Stratford, Ontario. Tokyo är fantastiskt! Los Angeles. Sydney är otroligt. Och Atlanta är mitt andra hem, så jag måste säga det.

fråga: Vilket land har de mest hödljudda fansen?
svar: Jag tror det är mitt hemland, Kanada, som har flest högljudda fans. Det känns helt otroligt att få sådan kärlek när jag kommer hem. Det är fantastiskt när jag får sådan support, att kunna koppla med mina kanadensare är helt otroligt.

fråga: Vad tar du reda på innan du åker på resa?
svar: jag gillar att se om det finns något speciellt att göra på stället jag äker till . Om det verkar som att jag kan ha roligt där, då är det bara att börja packa. 

fråga: vilket ställe som du aldrig har varit på skulle du vilja åka till?
svar: Jag skulle jätte gärna vilja åka till Brasilien. Jag har aldrig varit där, men jag har hört att det är vackert. 

fråga: Vad är ditt bästa semesterminne?
svar: Troligen förra gången jag var på Paradise Island. Mina vänner och min familj följde med mig, och jag kunde koppla av och ha det bra. Att simma med delfiner (at the Atlantis’s Dolphin Cay) var en härlig upplevelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0